A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр Недригайлівської селищної ради"

ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ

Дата: 18.08.2023 14:42
Кількість переглядів: 14

У міру дорослішання дитини батьки турбуються про розвиток її творчого потенціалу, мислення, логіки і часом втрачають таку не менш важливу деталь, як розвиток зв'язного мовлення. Часто батьки вважають, що діти, спостерігаючи за ними, самостійно навчаться складно формулювати свої думки. Але це не так, дитині потрібно допомагати встановлювати логічні зв'язки у власному мовленні.  

Що таке зв'язне мовлення?

Зв'язне мовлення – це вміння дитини висловлювати свої думки жваво, послідовно, без відволікання на зайві деталі. Основні види зв'язного мовлення – це монологічне і діалогічне.

У діалозі речення є односкладовими, вони наповнені інтонаціями і вигуками. У діалозі важливо вміння швидко і точно формулювати свої питання і давати відповіді на поставлені питання співрозмовника.

У промові монологічного типу дитині необхідно говорити образно, емоційно і при цьому думки мають бути зосередженими без відволікання на деталі.

Формування зв'язного мовлення у дошкільників

Методика розвитку зв'язного мовлення включає в себе не лише навчання дитини навичкам логічного викладу власних думок, а й поповненню її словникового запасу.

Основними засобами розвитку зв'язного мовлення є:

  • казки;
  • дидактичні ігри;
  • театралізовані ігри.

На заняттях з дитиною можна використовувати засоби найбільш доречні  для її  віку та інтересів або ж комбінувати їх.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено